2008年5月8日星期四

幾段

回家路上看到幾位阿太們在緩跑,我奇怪阿太們都開始注意健康起來。

「當d女人發現留唔住老公時就要做d嘢啦。」陳生說。

Y⌒Y⌒Y⌒Y⌒Y⌒Y⌒Y⌒Y⌒Y⌒Y⌒Y⌒Y⌒Y⌒Y⌒Y⌒

「其實我唔使揾工呀,我有穀種食。但我會食你d穀種先囉,食完先食自己嗰d。」我說。

「咁你食哂我嗰d之後,會唔會分你嗰d比我食。」陳生問。

「梗係唔會啦。」

陳生: 益

Y⌒Y⌒Y⌒Y⌒Y⌒Y⌒Y⌒Y⌒Y⌒Y⌒Y⌒Y⌒Y⌒Y⌒Y⌒

我指著封面上的性感model,「我可唔可以咁著出街呀 ?」

「你有咁既身材咪著囉。」

%#$&!@#%%^&%^@#$#$&%^

沒有留言: