2008年2月16日星期六

超正電話

我認,我現在用的是國內電話。
我知道好多人會鄙視大陸手電,認為那是低質素,更會隨時爆炸的便宜貨。
但我想大大聲的告訴大家,這是一部又好用又便宜的貨品。此機的最大賣點是,可以隨時隨地看電視,無線亞視悉隨尊便,費用全免

實地測試 :
由旺角乘巴士至大埔,旺角段的接收最佳,到吐露港公路畫面多雪花,但總算聽得清楚。手寫筆等同天線 ,睇電視之前記得要插筆入機,然後拉長天線,否則好難收到訊號 。
所有隧道、地鐵全線不到訊號,雖然「芒」仔細細,但勝在隨時隨地又費用全免,你重想點呀? 如果唔介意手機畫面細,但求有得睇,這一部真正是勁。

我要大力推薦,因為我最喜愛其2.8吋的「芒」,可以dl .3gp / .mp4 的影片到荷蘭慢慢看,其他同功能 $3xxx 的nokia / sonyericsson / sharp電話,沒有任可一部的「芒」的size可以和其比併。
spec :
百兆 ZT 321
制 式 : 雙 頻
屏 幕 : 2.8 吋 26 萬 色 TFT
鏡 頭 : 130 萬 像 素
記 憶 咭 : microSD
體 積 / 重 量 : 118 × 56 × 18mm/97g
售 價 : $1,380 (平到笑)

有 2.8 吋 大 芒 , 更 具 備 3D 音 效 ,可 以 狂 播 歌,又 可 用 無 線 藍 芽 耳 筒 聽 歌 。 仲 有 埋 雙 SIM 咭 槽 , 無 需 熄 機 就 可 以 轉 換 接 收 另 一 個 號 碼 , 最 適 合 像 我 常 常 兩 地 走 的人。 其他 功 能 尚 有 收 音 機、內 置 遊 戲 , 和 女 士 最 啱 用 --- 可 以 計 生 理 期 的 progrmme。

沒有留言: