2008年3月20日星期四

A 小姐的最後藍色之旅



last flight 是大哂的。



應該去「凶」乘客。(橫掂唔怕人投訴, 但a小姐敬業樂業,值得一讚。嘔。)

應該大買特買。(睇怕旅行都唔會再去火車國。但不幸係根本無機會你行街,你嗰20歐我會幫你攪掂啦,你自己記住條數唔該。)

應該同好多人食個last dinner紀念下。(但無人睬你囉a小姐,好慘,但可能係我人縁唔好,黑住你唔好意思。)


究竟我的last flt 又會點呢。

a小姐最少有我相伴,我有條毛囉。

而家先識新朋友太遲lu。

又啱啱知道多一名同事離職。咁我點算呀?

希望你的紅色航機一切順利,

你最少要做半年囉,

我靠你帶我去倫敦呀 !!

2 則留言:

Unknown 說...

Long time no c....

You are finally switching your field and finished your marketing studies?

The George you will remember....

說...

你點佑我有blog 係度架 !!!